manusia yang sangat berharga ♥





Assalamualaikum w.b.t and hai buat semua . Semoga anda sihat hendaknya . Aiyoo wait introduction aku dah macam nak tulis surat agaknya . Ectly tak tahu nak start camne kan mule mule nie . ok senyap ! okay harinie dah hari yang ke third days aku kat Kuantan yang tercinta nie kan . Bukan main seronok lah kan bile dapat tau ari khamis lepas n semalam aku tadek class sebab lecturer ade hal . Memang tersangat happy . Sebab ape ? Sebab boleh balik lha , cutii yess ! heee . Tapi ade satu hal yang tak best . Macam biase lah even kolej pon tetap macam sekolah . Konsep dia sama . Menunut ilmu , means kalau dah belajar mesti banyak kerja kan . Hahaha pasal lecturer sayang kami lhaa dia bagi kami kerja sikett . Suke kami tauu :DD
Pastu minggu depan nak quiz dah . hahaha memang adat as a student kan :) takpee , kalau menuntut ilmu kita jangan berkira sebab menuntut ilmu nie jugak adalah satu hal yang dituntut dalam Islam right . so harus lah kite lakukan . So dah dapat peluang nie kan , aku amek lhaa peluang nie nak balik . Ectly mule mule nak stay kl jee , ingat nak pergi rumah mak cik aku tapi mama kol aku suruh balik kuantan . soo aku pon berbelah bahagi . cewahh , yelaa kene decide nak mane satu . and at the last aku decide aku balik jugak . Tapi aku kene berkejar ke subang jaya umah mak cik aku dulu sebab nak ambil barang akak and abah aku yang tertinggal .atoto sabar jelahh . Semua bende nak tinggal ? esh . geram . so hari khamis tuh aku macam orang gilaa sikek lha kan sebab berkejar , herr -.-






Nampak tak senyuman kat atas tuh ? Pandangan korang apa yang korang boleh gambarkan . Sekarang nie apa yang dalam kotak fikiran aku yang mereke boleh dinampakkan senang bersama , gembira bersama . Apa yang boleh aku ibaratkan diorang nie seperti sahabat yang sentiasa bersama . Macam yang pernah aku sebutkan , nak cari sahabat sangat susah . Apa guna sahabat jika mereka tidak menolong kita ketika susah ? tidak berguna ada sahabat yang ketika kita senang mereka nak tumpang tapi ketika kita susah mereka menjauhi . Yes , aku bersyukur sebab masih dikurniakan sahabat yang masih mahu menolong aku ketika aku susah dan tetap jua ada dengan aku ketika aku senang . First thanks to atokk a.k.a fizz sebab sanggup nak tolong aku haritu . thanks . perkenalan yang agak baru membuatkan kita rapat and aku harap kite tetap bersahabat untuk selamanya . and tak lupe juga to kawan aku azwa sebab kau still tolong aku even time tuh aku gelabah tahap gaban kan ? kau cube sedaya upaya kau nak kejar mase yang aku tetapkan . Kau tolong aku terlepas dari sebuah masalah . terima kasih kawan  . aku memang terhutang budi dengan kau kawan . tak tahu cara nak balas aku harap Allah SW.T dapat balas semua budi baik kau tu . aku sayang korang kawan ! tak lupa juga terima kasih kepada Allah S.W.T sebab kalau tanpa dia semua nie takan aku harungi dengan tabah kan ? terima kasih :')


Nampak tak coklat nie ? sedap bukan .  thanks to my lovely sebab bagi kitee coklat nie kan .
dia mintak maaf sebab tak dapat bagi yang besar . sayang , awak bagi saya terima . besar kecik itu bukan ukuran . bukan coklat , harta benda atau apa sahaja yang saya nak dari awak . apa yang saya nak seorang insan yang masih cirinya seperti dulu yang sedang bertakhta di hati saya . got it sayang ? ok iloveyou . butwayy thanks tauu bagi nie . takpe nanti saya tunggu yang lagi besar okayyy ? haha lawak sayang saya nie . macehh sayang , muah ! sayang , jage diri awak ok ? susah nak lepaskan awak balik tau . rindu sangat sangat kat awak nie . >.< bawak motor elok elok ye :') take care sweetheart 





mama , iloveyoumom ! thanks to mama sebab teman adik pergi gunting rambut even mama penat . hee sian mama nak layan kerenah anak dia yamg macam aku nie , heee . aku merengek rengek nak mama teman siap merajok lagi tau . huuu gedik kan >.< heee tapi mama teman jugekkk . terima kasihhhh hihi . thanks jugak sebab belanja adikk baju wuuu sukee tahuu dapat shopping niee ;) and tak lupe masakan pebrett aku udang masak lemak cili hapiii , ooo mama thank youu masak time adik balik kuantan khamis lepasss ♥  hee abah , thanks sebab beli adikk tu tau tau . heee iloveyoutoo dadilovebothofyou 




okayy , ape pon thanks to alls ye . korang memang the best .
korang berharga sangat . aku sayang korang . babaiiiii ;)  






THANKSS A LOTT !!!
























No comments:

Post a Comment

leave some comment here , thank you darla ♥