settel , thanks dad ~ !

heys readers ...
saje nak bercerita..
erhh badan saya tersgt penat ..
knpe?
ntahlahh ..
mybe ANTIBODY tak kuat kot ..


that y badan lemah ..
lagipun always sick ryte ..


okayy go back to my title ..
yeah ~ !
finally siap ponn urusan saayaa tuh ..
settle pon ..
thanks to my daddy sebab amek cuti lg separoh ary ..
sebab nak accompany saya settle kan urusan tuh ..
thanks so much =)
before nak kuar td ..
abahh belikan sy makanan tengah hary ..
weee sukenyeee n abah ajak makan ..
saat nak trun tgge tuh ..
kple saya terase amat sakit ..
ALLAH S.W.T  jeh tahu kesakitan  yg sy rase in that tyme ..
tyme tga mkan tuh ..
sumpah saya rase tired sgt ..
tak larat nak makan ..
dgn selsema mlnde bgai ..
tekak sakit ...
dugaan ...
bile habess makan uh ...
saya nak bgn ...
tibe tibe badan saya
hampir rebah ke muka bumi nie ..
saya hmpir nak jatuh pengsan ...
lemahnyee saya tyme uh ..


alhamdulillah ..
saya sempat berpaut supaya tak jatuh ...
knpe lhh mcm nie sekarang ..
im not like usual ..
herm ..
tabah menghadapi dugaan ...
mungkin ALLAH S.W.T mahu mnguji lagi bukan ..
sebab tyme nie lahh kite berade dekat dgn NYA :)
takpe saya akan hadapinya selagi mampu ..
okay saya tersangat lege sebab urusan saya tuh dah settle ..
harap betulllahh semuanyee kan ..
amin ..
after settle semua ..
terus balik umah ..
sampai umah teruss angkat kain n lipat ...




taraaa cmtuh lahh lipat baju ...
hahaha aishh tadek motiff saya nie =='
nielahh akibat badan terlalu letihhh n lemah ...
malam nie nak g umah sepupu 
dekat SUNGAI LEMBING ..
ade ape ntah ..
okayy enough ..
makenn bertambahh penat saya ..
phewww ...
sabar jerlaaa ..
okayy lahh that all ...
yg pntingg lege dah settle urusann rasmi uh ..
harap semuanyee lancar =)
by by ...


writen by : cik syahera :)





No comments:

Post a Comment

leave some comment here , thank you darla ♥