♥ KEBAHAGIAN ITU SENTIASA KEKAL INSYAALLAH , ♥

assalamualaikum people , hello dunie yang sangat indah nie  ..
lame dah tak hupdate encik blogger aku nie kan ..
maklumlaa banyak kejo yang nak dibuatnye ,,
#ayat macam org business!heee :D
sorry ye wahaii incik blogger sebab lame tak sentuh awok nie 


♥ KEBAHAGIAN ITU SENTIASA KEKAL INSYAALLAH 

jyaehh itu TITLE aku for my entry ..
before that , aku nak say alhamdulillah sebab masih diberi nafas untuk hidup ..
THANKS TO ALLAH S.W.T ;)
back to story ..
alhamdulillah selama 2 bulan lbeyh aku bersama engkau ..
yes ,aku bahagia bersama engkau sayang ..
TERIMA KASIH ..
sebab kau banyak sabar dengan perangai aku yang banyak kerenah nie ..
kau sayang aku dengan sepenuh hati kau ..
aku dapat rasakan itu..
terlalu banyak yang kita lalui selama 2 bulan nie ..
tp kau TABAH sayang ..
aku kuat sebab kekuatan yang aku dapat tu semua dr ALLAH S.W.T :)
aku kuat pon sebab kau sayang ..
sebab kau membantu aku untuk kuat selain dari mama , abah n family aku ..
kau bantu aku untuk tetap meneruskan kehidupan aku ..
walaupun kadangkala perit itu terasa , tp kau tak pernah jemu untuk berada disisi aku sayang ..
macam mana mereka ade disisi aku ..
macam tu jugak kau ade ..
engkau selalu tanye aku sayangkan kau ke tak kan sayang ..
ye aku sangat menyayangi diri kau ..
tiada orang lain dalam hati aku sebab aku yakin kau insan terpilih ..
aku harap ALLAH S.W.T mempertemukan JODOH aku bersama kau sayang :)
PENGORBANAN kau sangat bermakne buat aku sayang ..
kau berkorban demi aku ..
YA ALLAH , bagaimana aku nak balas semua itu ?
mungkin aku tak dapat balas dengan harta benda ,
tp INSYAALLAH aku akan balas dengan doa dan dengan cinta aku terhadap kau ..
my dearest AFIQ ZAKWAN !
thanks sebab sanggup datang jauh and teman aku untuk 3 hari nie sayang ..
aku sangat menghargai ape yang kau buat untuk aku ..
thanks sebab belanje wayang , makan , karaoke , aiskrim TUTTI FRUTTI ;)

thanks you so much ..
tp bukan itu yang aku pinta dari engkau sayang ..
aku nak kasih sayang kau , setia kau , cinta kau untuk aku ..
bukan harta benda yang aku pandang pada kau ..
I WILL ALWAYS LOVE YOU selagi aku termampu ..
itu janji aku sayang ..

thanks sebab SPENT TYME mase dengan aku ..
MOMENTS itu takan pernah aku lupakan ..
INSYAALLAH andai ditakdirkan oleh ALLAH S.W.T untuk hidup aku ..
kau lah JODOH hidup aku sayang ...
sekali lagi aku jawab pertanyaan kau ' baby happy dengan bie ' ?







kalau niat kita baik , insyaAllah ALLAH S.W.T akan tolong kita :)
and aku akan menjawab ' yess bie , baby happy bersama awak ' ;)
thanks you my love ..
THANKS TO ALLAH WHAT YOU HAVE ,
TRUST TO ALLAH WHAT YOU NEED .. 
insyaAllah :)




thanks guys for reading it , i really appreciate that :)







No comments:

Post a Comment

leave some comment here , thank you darla ♥