UNTITLE STORY ♥




phuu phuu , tiup tiup habuk !
eh assalamualaikum sayang ..
sorry incik blogger saya nie berhabuk sudah kan ..
entah bape lame tak sentuh dia .. ( lame lah sangat )
heyyy sorry mr blog , saya sayang awak ! :)
hm korang , dalam kehidupan nie kita seharian nie kan ..
adat laaa kalau pelbagai dugaan yang datang dalam hidup kita nie ..
betul tak ?
tiada dugaan tak beerti la hidup kita nie ..
kadang kadang saya rase dunia nie tak adil untuk saya ...
tp bila saya berfikir semula , dugaan yang saya terima mungkin sikit je ..
kat luar sane ramai lagi orang yang terima dugaan yang lagi hebat dari saya ..
makin hari makin saya sedar ...
dugaan hidup nie memberi saya bermacam  pengalaman dalam kehidupan ...
soo melalui pengalaman mengajar saya erti hidup nie ..
mengajar saya menjadi seorang manusia yang tahu berfikir ..
masalah yang datang mengajar saya untuk menjadi manusia yang lebih dewase ..
terima kasih ! :)


eh eh baru baru nie result politeknik dah keluar kan ..
eiyohh , saya plak yang rase debar time result nak kua ..
konon saya lerr yang belajar and amek exam kat politeknik uh ..
heww padahal bukan saya but my sayang kan ...
heh problem betol waktu nak cekkan result pakcik uh ..
alahaii asyik server down je ..
but alhamdulillah lah , esok pagi uh before saya nak g jawab exam ..
saya dapat cekkan result dye ..
alhamdulillahlaa dia lulus semuaa subjek , syukur sebab tadek paper kene repeat :)
hampir je lagi nak dpt 3 pointer tp tak berjaya ...
but its ok nie baru permulaan kan .. 
siket je lagi tuh nak dapat 3 pointer , USAHA LEBIH LAGI OK SAYANGS !  
baby nak share result bie siket ye , tak marah kan hee :*





hee ok lah tuh kan 2.96 untuk sem nie :)
tp CGPA still 3 pointer kan soo keep it up ok sayang ..
next sem buat yang terbaik lagi ;)
make sure deen list okayy muncett  
CONGRATES YE PAKCEKK ! :*

hariniee tak tahu nak makan ape ..
nak keluar sumpah laa malasnyee , heww ...
so cara terbaik is DELIVERY lahh ok ..
hehs order MCD jelahh harinie ...
ok laaa tu kan janji makan  





heee kenyang jehh yang nie untuk perut saya ...
kalau kat perut pakcikk uhh confirm tak kenyang , tak cukup laa ape laa ...
kuat makan betoll si gemuk uh , perot naga !


tadi bangun tidoee tengok phone pak cekk uh kol , mesej ...
hehs sorry tak angkat , tak balas saya masih membuta lagi .....
ngantokk laaaa sebab semalam kitee tdoe pkol 6 lbeyh kan sayang ....
bercerita tak ingat dunia , haha !
thank you sayang  

hehs sedar sedar terus call pakceek tu ..
then angkat fon , conversation kitaorg bermula camnie ..

aku : hello , awak buat ape kat imigresen ?
dia : eh , bie tga keje nie tau nanti bie kol awak balik ..
aku
: hahaha , ape dah keje ? haa yela yela ok ok ...
dia
: ok by sayang ..

heyy sayang , terkejut saya dengar awak tibe tibe dah keje ..
huuu dekat imigresen plak tuh kan ...
boleh dahh lepas nie kacau awak kejap ( tu pon kalau sempat lah :P )
huhu , ape ape pon kerja elok elok ye sayang , jangan buat hal ok :)
hehs ... selamat bekerja pakcekk ! :)

sedar tak sedar dah setahun lebih kan tinggal alam sekolah ..
ya ALLAH rindu sangat nak balik zaman sekolah ....
hahha alam sekolah laa paling tak dapat dilupakan ...
macam macam berlaku ..
 SMK TENGKU PANGLIMA PERANG TENGKU MUHAMMAD ...
banyak sejarah kot , eh sumpah rindu korang kawan kawan !
ntah bilee dapat lepak kan sebab masing masing busy dengan kerjaya masing masing ..
ape ape pon wish you all the best ok ?
aku rindu korang sehh :')



gonna miss you alls :')



some of my girlfriends 5 aktif :')


saya rindu abang penyet saya ( abang fitri ) :')


diorang nieyh memang sewel , gedik ++ , tp seronok dengan diorang .. miss you guys ! :')


and tak lupaa kawan kawan saya yang lain ..
kawan kawan yang rapat time skola dulu. ..
emeir , tyra , faliq , aizat ,
 junior junior akak , pengawas pengawas and korang semua yang kenal saya ..

miss you alls :)
hope korang berjaya dalam hidup okay boyfriends and girlfriends :)

SEKIAN UNTUK CERITA HARINIE , THANKS FOR READING :)


  sincerely   
-nur syahirah-  













No comments:

Post a Comment

leave some comment here , thank you darla ♥