AKU PILIH KAU .


             CINTA ? apa yang korang paham pasal cinta nie . cinta nie bukan sahaja suka sama suka antara due hati tapi cinta nie adalah pasangan yang hidupnya saling melengkapi . tak semestinya kene kenal dulu pasangan baru cinta . korang pernah dengar kan cinta selepas kahwin . seeloknya begitu tapi terpulang . janji cinta yang korang inginkan mendapat redha dari ALLAH S.W.T.

     Aku juga begitu . sama seperti manusia lain . yang punya hati dan perasaan . aku juga mempunyai cinta . cuma aku belum pasti samaada cinta aku itu cinta yang diinginkan atau hanya sementara . Di saat ini aku harus mebuat pilihan . dan aku meilih engkau sebagai cinta aku .Ye kau . betul tak salah lagi engkau lah orang nya . Jangan takut , jangan gementar sebab aku memang pilih kau untuk dijadikan kau teman hidup . aku pasti akan itu . Ya memang benar semenjak due nie kite sering tiada kesefahaman . tapi itu sedikit tidak menggugat siapa kau dan aku . Saat ambang kemusnahan perhubungan kita , kau bertarung demi menyelamatkan hubungan ini . kau bertanya pada aku siapa kau padaku . lalu aku hanya mampu ucapkan tiada jawapan untuk soalan yang kau tanyakan pada aku .

          Sedang on call bersama kau , aku terlelap . bukan sengaja melelapkan diri tapi ia berlaku secara tidak sengaja . Saat aku terlelap , aku mendapat satu mimpi . aku tidak pasti akan apakah maksud mimpi itu tapi yang aku pasti selepas aku tersedar dari lelapku aku yakin untuk memilih kamu . aku ingin meneruskan niat kita untuk menjaga hubungan kita bersama . ade hikmah disebalik semua nie . aku cuba mengerti apa yang tersirat di sebalik mimpi itu . aku tahu mimpi hanyalah mainan tidur semata semata . tapi hati aku terlalu yakin untuk memilih kamu . alhamdulillah hubungan kita masih boleh diselamatkan .aku berharap pilihan yang aku buat nie tidak salah . andai ada jodoh kita bersama , aku berharap semoga ia kekal till jannah . amin .













No comments:

Post a Comment

leave some comment here , thank you darla ♥