one of a reasons why i can be strong and smile :)





ehem ehem hai and assalamualaikum guys .
hope korang sihat sihat ye harinie .
sekarang nie musim berpenyakit ye ?
ye lhaa ramai betul yang demamnye ..
termasuk lhaa saya ..
ngee , hope kite semua cepat sehat ye ..
pada yang tak suke makan ubat macam saya tu ..
banyak banyak lhaa berehat ye :)
ye lhaa kita kan golongan spesis yang ubat dan diri kita jauh dipisahkan .
hee , semalam adalah salah satu hari indah dalam hidup saya ..
yela hangout with my friends n mr teddy ..
huhu even sakit , diorang memang pndai buat saya gelak n senyum :)
thanks alot ..
semalam kitaorg g ecm and mega then kmc ..
tyme kat ecm pnye sumbat tak tahu nak uat pe so pusing pusing kejap ..
and lastly saya decide nak g mega ..
diorang pon ikott , hee baik nyee ^^
dr ecm ke mega , diaorg buat sweet plop ..
mane tak nyee , diorang ade moto but tinggal diorang pnye moto ,
and jalan kaki dengan saya .. 
harhar sweet bukan ?
korang memang baik lhaa jd bodyguard saya ,
hee thanks korang ..
sampai mega kitaorg gerak g parkson then jalan jalan .
engat nak karaoke but penuh plop so just lepak lepak.
g makan kat KFC ..
hee tempat pilihan saya arituh sbb sy teringin nak makan ..
hee bajek ork !
macam mengidam plak ..
hee thanks mr teddy belanje saya makan ..
iloveyouuhoneyy :*
bile dah lame tak jupe dengan kawan ..
ectly banyak lhaa ceritenyee kan ..
mesty ade jeh macam macam cerita kan ..
cerita suka , duka mesty ada ..
puas doh gelok semalam , 
adoi sampai saya sakit pon saya lupee ..
haha lawak lhaa ...
eh eh honey dew ...
thanks make me happy ..
walaupun kadangkala kite ade masalah ..
tp kite tetap carik solution nak selesaikan problem tuh kan ..
thanks alot !
meloveyoutoooooo 
dalam kol 2 something baru g kmc ..
lame jugak lhaa ade kat kmc tu kan ..
sampai kol 5 something ..
alahai kesian diorang tggu saya ..
sampai penat , pening kepala ..
maaf ye korang nyusahkan korang ..
terima kasih sangat ..
budi korang memang tak dapat balas lhaa kan ..


hee meloveyou !
nampak kan kekurusan saya di situ ?
dan kegemukan korang ?
hahha jeless lettewww sy kurus wekss !
haha !
thanks setia dengan saya bile susah and senang

weh gile lha kan !
 time kat kmc tuh penat giler weh !
time dok kad wad DAYCARE uh ..
nak tunggu nak nak kene cucuk ..
takot kot tp buat buat muke tenang jee padahal cuak ..
mahu tak nyaa dah lame tak kene ..
adoi , ingat cucuk tuh ape ?
kalau setakat 1 jarum ok lg ..
tp nie haa ..
YA ALLAH , sabar jerlah tahan sakit ..
nak menangis kot time tuh ...
tp kuatkan semangat lha kan ..
alhamdulillah selamat dicucuk :')
sakit weh ..
huuuu sendiri rase lhaa perit uh cmne kan ..
dah settle bil and amek ubat ..
kitaorg gerak jap ke megamall semula ..
saje nak tengok jue kawan afiq ..
ok dah tengok depan depan ..
nak tegur jue tp time uh tak bape sehat ..
soo tak larat nak ckp banyak ..
maaf ye jue , next time kite talk ..
hehs ..

butaway im so happy yesterday and thanks make me smile even im sick !
thanks alot guys 

















No comments:

Post a Comment

leave some comment here , thank you darla ♥